Primăria Municipiului Hunedoara informează cetățenii că, în perioada 14 – 21 aprilie 2025, nu se vor efectua încasări la casieria Direcției de Asistență Socială situată în clădirea Pieței Dunărea. În această perioadă, la această casierie se va efectua doar plata drepturilor bănești pentru persoanele cu handicap și pentru asistenții personali ai acestora.
În ciuda acestei restricții, toate celelalte modalități de plată rămân disponibile pentru cetățeni. Astfel, plata impozitelor și taxelor locale poate fi efectuată la următoarele locații:
- Ghișeul Primăriei, situat în clădirea nouă, fostul sediu BRD din Centrul Vechi
- Casieria din Piața Obor
- Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (Evidența Populației)
Programul pentru încasări la aceste locații este de luni până joi între 07:30 și 15:30, iar vinerea între 07:30 și 13:00.
De asemenea, locuitorii municipiului Hunedoara pot opta pentru plată online, prin următoarele opțiuni:
- www.ghiseul.ro, unde utilizatorii trebuie să își creeze un cont, dacă nu au deja unul.
- Aplicația ghiseul.ro, disponibilă gratuit pe AppStore și Google Play.
- Site-ul oficial al Primăriei Hunedoara: https://taxe.primariahunedoara.ro
- Ghișeul Online al Municipiului Hunedoara: https://serviciielectronice.primariahunedoara.ro
Cetățenii sunt rugați să țină cont de aceste informații și să planifice plățile în avans pentru a evita eventualele neplăceri.
Sursa: Primăria Hunedoara
Sursa foto: Primăria Hunedoara